Iratmentő futárszolgálat

 2017.06.14. 11:54

Erre a történetre nem vagyok különösebben büszke, de mivel tanulságos, érdemesnek tartom a megosztásra. Tavaly nyáron legénybúcsún voltam egy vidéki városban. Kocsmatúrába torkollt a mulatozás, ami pedig szinte törvényszerűen filmszakadásba hajnali három körül. A következő emlékem, hogy másnap reggel rohamtempóban pakolunk a hotelszobában, aztán bevágódunk az autóba, és irány haza. Csak két nappal később vettem észre, hogy az összes iratom szőrén-szálán eltűnt!

futárszolgálat

Az első kétségbeesés után azonnal elkezdtem utánanézni, hogyan tudnám pótolni a személyit, a lakcímkártyát, a jogsit, a TB- és adókártyát és a könyvtári jegyemet. Hosszú, költséges és időigényes procedúrának néztem elébe. Aztán - derült égből villámcsapás - csipogott a telefonom. Az egyik kocsmáros írt rám; megtalálta az irattárcámat, megkeresett Facebookon, és szeretné visszajuttatni a papírjaimat. Majd kiugrottam a bőrömből! Igen ám, de hogy küldje vissza? A postát hamar elvetettük legendás „megbízhatósága” miatt.

A csapos azt mondta, ismer egy helyi, megbízható futárszolgálatot, a legegyszerűbb, ha rájuk bízzuk a kézbesítést. Két nap se telt el, újra pittyeg a teló. SMS-ben értesítettek, hogy a futár megkapta a csomagot, és még a mai napon kiszállítják a címemre. Estére már hiánytalanul megvolt minden iratom! Egy kis cetli is volt a dobozban: „Minek iszik, aki nem bírja? :D ”. Kb. százszor köszöntem meg a kocsmárosnak a jószívűségét, és persze hálával tartozom a futárszolgálat munkatársainak is, akik gyors és lelkiismeretes munkát végeztek! Azóta pedig csak mértékkel…

budapesti futárszolgálat

Címkék: futárszolgálat

A bejegyzés trackback címe:

https://vogonok.blog.hu/api/trackback/id/tr8312592613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása