Ha vogonokról van szó, mindenki tudja, hogy a jogszabályok, utasítások, nyomtatványok, azaz a bürokrácia a lételemük. Minden élőlény retteg a gondolattól, hogy bármilyen hivatalos ügyet a vogon rendszabályozás szerint kelljen intéznie.

A legfélelmetesebb dolog ezen a téren a pályázatírás - a Galaktikai Uniós pályázatokon való részvételhez ugyanis a Galaktikus Tanács szabályzata szerint lehet benyújtani pályázatot, és már a pályázatírás feladata is számtalan nehézségbe ütközik a szükséges nyomtatványokkal, beszerzendő aláírásokkal, nemhogy a továbbiak. Aki jót akar, az nem veszi igénybe a vogon pályázati tanácsadást...

 

Mindenesetre itt egy rövid versike, amelyet egy ismeretlen, de egész biztosan nem vogon származású lény költött Pályázatírás, jajj! címmel:

Pályázatírásra adtam a fejem,
ó én ostoba, jajj szegény nekem!
A vogon hivatal elnyelte létem,
nyomtatványok között leltem a végem.
 

 

 

Címkék: pályázatok tanácsadás pályázatírás uniós pályázati

A bejegyzés trackback címe:

https://vogonok.blog.hu/api/trackback/id/tr232817350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása